Tapahtumatutka

Tutkailemme blogissamme tapahtumia eri näkökulmista.

Miten saada lisää sitoutuneita osallistujia B2B-tapahtumaan sisältömarkkinoinnin keinoin?

Kirjoittanut Jyrki Litmanen, julkaistu 26.8.2015 14:22


Kilpailu tapahtumiin osallistuvista potentiaalisista asiakkaista kiristyy, no show -prosentit kasvavat. Miten tuoda omaa tapahtumaa paremmin esille kilpailluilla markkinoilla? Sisältömarkkinointia, monikanavaisuutta ja markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä saat lisää sitoutuneita ja potentiaalisia asiakkaita tapahtumaasi.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Aloita nyt

Kirjoittanut Arttu Kallio, julkaistu 5.2.2015 16:53





”Se, että tapahtumatoimistolla on tällaista osaamista, on uutta.”

- Tapahtumantekijöiden aamiaistilaisuuden osallistuja

”Jos kahdeksan henkilön firma tekee tällaisen effortin näin lyhyessä ajassa, mitä kaikkea suuri organisaatio saisikaan aikaan?”

- Jussi Liimatainen, Vipu International Oy

Tapahtumantekijät on tuomassa uutta ajattelua tapahtumamarkkinointiin, ja halusimme jakaa kokemuksemme asiakkaidemme kanssa. Kutsuimme asiasta kiinnostuneita ihmisiä Lisää tehoa tapahtumaprosessiin -aamiaistilaisuuteen Finlandia-talolle 4. helmikuuta.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Kuulumisia, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Kirjoittanut Jyrki Litmanen, julkaistu 13.1.2015 15:19


Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Tehoa tapahtumiin - aamiaisseminaari

Kirjoittanut Tapahtumantekijät, julkaistu 6.5.2014 12:30

Kohtaamiset ovat vaikuttavin markkinoinnin keino. Mutta miten saada tapahtumiin enemmän osallistujia ja miten saada enemmän kuumia liidejä kohtaamisten kautta?

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Kuulumisia, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Lue lisää palveluistamme