Tapahtumatutka

Tutkailemme blogissamme tapahtumia eri näkökulmista.

Mitä murroksen jälkeen? – Makupaloja Markkinointiviestinnän viikolta

Kirjoittanut Kati Sorjanen, julkaistu 25.9.2015 9:07

 

”Yhteiset arvot ovat liima, joka sitoo brändin ja sen asiakkaat yhteen.”

Hans Andersson, Senior Partner, Forsman & Bodenfors

”Menestynyt konsepti on luova ja nöyrä, se kehittää toimintaansa jatkuvasti.”

Marina Vahtola, hallitusammattilainen, Executive in Residence, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu

”Mokaile enemmän!”

Kirsi Gotthardt, viestintäjohtaja, IKEA Oy

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Referenssit, Sisältömarkkinointi, Tapahtuman sisältö

Miten saada lisää sitoutuneita osallistujia B2B-tapahtumaan sisältömarkkinoinnin keinoin?

Kirjoittanut Jyrki Litmanen, julkaistu 26.8.2015 14:22


Kilpailu tapahtumiin osallistuvista potentiaalisista asiakkaista kiristyy, no show -prosentit kasvavat. Miten tuoda omaa tapahtumaa paremmin esille kilpailluilla markkinoilla? Sisältömarkkinointia, monikanavaisuutta ja markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä saat lisää sitoutuneita ja potentiaalisia asiakkaita tapahtumaasi.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Älä someta sokkona

Kirjoittanut Taina Martikainen, julkaistu 19.3.2015 15:12


Tapahtumien näkyminen sosiaalisen median kanavissa on pitkään ollut arkipäivää. Samalla kun tapahtuman nimestä päätetään, mietitään myös tapahtuman hashtagia. Usein asetetaan tavoitteeksi, että tapahtuman ”olisi hyvä trendata Twitterissä”, eli nousta suosituimpien keskusteluiden kärkeen.  

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Sisältömarkkinointi, Tapahtuman sisältö, Sosiaalinen media

Aloita nyt

Kirjoittanut Arttu Kallio, julkaistu 5.2.2015 16:53





”Se, että tapahtumatoimistolla on tällaista osaamista, on uutta.”

- Tapahtumantekijöiden aamiaistilaisuuden osallistuja

”Jos kahdeksan henkilön firma tekee tällaisen effortin näin lyhyessä ajassa, mitä kaikkea suuri organisaatio saisikaan aikaan?”

- Jussi Liimatainen, Vipu International Oy

Tapahtumantekijät on tuomassa uutta ajattelua tapahtumamarkkinointiin, ja halusimme jakaa kokemuksemme asiakkaidemme kanssa. Kutsuimme asiasta kiinnostuneita ihmisiä Lisää tehoa tapahtumaprosessiin -aamiaistilaisuuteen Finlandia-talolle 4. helmikuuta.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Kuulumisia, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Kirjoittanut Jyrki Litmanen, julkaistu 13.1.2015 15:19


Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Tehoa tapahtumiin - aamiaisseminaari

Kirjoittanut Tapahtumantekijät, julkaistu 6.5.2014 12:30

Kohtaamiset ovat vaikuttavin markkinoinnin keino. Mutta miten saada tapahtumiin enemmän osallistujia ja miten saada enemmän kuumia liidejä kohtaamisten kautta?

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Kuulumisia, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi

Lue lisää palveluistamme