Suomalainen Menestysresepti oli S-ryhmän järjestämä, vuoden kestävä, innovaatiokilpailu elintarvikevalmistajille. Tavoitteena oli löytää Suomen kuuluisin elintarvike. Kampanja sisälsi kaksi tapahtumaa: innovaatiopajan ja semifinaalin. Kampanjaan sisältyi tv-ohjelma, jossa kuusi tuoteinnovaatiota kilpailivat toisiaan vastaan.
Kilpailun osallistujille suunnattu Innovaatiopaja viritti kampanjan käyntiin. Tulokset olivat loistavat. 100% sai tapahtumasta lisäarvoa omaan työhönsä. 84% oli sitä mieltä, että Innovaatiopaja lisäsi rohkeutta ajatella isosti oman tuoteinnovaation tai yrityksen toiminnan suhteen.
Kilpailun verkkosivusto palveli kilpailun osallistujia, tuomaristoa, alan toimijoita sekä mediaa koko kampanjan ajan.
Näyttävä semifinaalitapahtuma järjestettiin Kattilahallissa. Pitchausten ja tuotemaistiaisten avulla tuomaristo valitsi kilpailun kuusi finalistia. Semifinaali käynnisti tv-ohjelman, jossa finalistien tarinaa seurattiin lähietäisyydeltä. Kilpailun voittaja valittiin elokuussa 2019.