20 vuotta hiottu timantti

Pääsimme eilen kirjoittamaan historiankirjoihin uuden luvun. 20 vuotta. Tiedon Valo -huippuseminaari saavutti eilen 20 vuoden huikean iän. Meillä on ollut suuri kunnia ja etuoikeus kulkea tämän tapahtuman rinnalla koko sen historian ajan.

Vuonna 1996 Tiedon Valo lanseerattiin. Joka ikinen vuosi tapahtumabrändiä on hiottu, uudistettu, kehitetty ja haastettu. Yksikään vuosi ei ole ollut itsestäänselvyys. Yhtäkään päätöstä ei ole tehty siksi, ”koska aina aikaisemminkin on tehty näin”.

Tinkimätön tahto ylittää odotukset ja asetetut tavoitteet on se X-faktori, jonka ansiosta tapahtuma elää ja menestyy 20 vuoden ajan. Kaiken ytimessä on kuitenkin läheinen, luottamuksellinen ja antoisa yhteistyö. Vuosien varrella olemme saaneet kehittää Tiedon Valoa upeiden, viisaiden ja näkemyksellisten ihmisten kanssa.

Kiitos Eevariitta Jurvainen, Juhani Strömberg ja Anna Vuolanen; Tiedon Valo luotiin teidän visioidenne pohjalta. Tiedon Valon vahva ydin on säilynyt ennallaan kaikkien näiden vuosien ajan. Hyvät ideat eivät haalistu.

Kiitos Mira Iso-Markku ja Ari Järvelä; teidän johdollanne tapahtumabrändi kirkastui ja kehittyi nykyiseen loistoonsa. Rohkeita näkijöitä ei ole maailmassa liikaa.

Thank you Raghunath Koduvayur, you added exciting ideas and new gloss to our crown jewel. It has been a privilege to create and innovate together.

Upean asiakkaamme Tiedon lisäksi haluan kiittää lämpimästi kaikkia nykyisiä ja entisiä kollegoitani, jotka ovat olleet mukana tällä poikkeuksellisen hienolla matkalla. Yhtä suuren kiitoksen ansaitsevat mahtavat yhteistyökumppanimme, jotka ovat kehittäneet tapahtumaa vuosi vuodelta tuloksellisemmaksi.

Kiitos.

Yhdessä luotu 20-vuotias Tiedon Valo oli eilen vakuuttavampi ja kauniimpi kuin koskaan aiemmin!

TiedonValo2016_1.jpeg

 

 

Samankaltaista sisältöä
Digitaalisuus

Virtuaalitapahtumaopas – 10 vinkkiä vaikuttavaan virtuaalitapahtumaan

  Virtuaalitapahtuman avulla voidaan koskettaa, tavoittaa ja vaikuttaa – aivan kuten perinteisen livetapahtumankin avulla. Työkalut ja menetelmät...
Lue lisää
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää
Kuulumisia

Harjoittelija-Saila esittäytyy

Moikka kaikille! Olen tuorein lisäys Tapahtumantekijöiden tiimiin: suoritan työharjoittelua, jonka aloitin tammikuussa. Elän koirani Odinin kanssa ja...
Lue lisää