Going Google with Tieto

Tieto ja Google julkistivat uuden yhteistyönsä tärkeimmille asiakkailleen vakuuttavasti Going Google Roadshow -tapahtumassa.

Tarkasti käsikirjoitetussa seminaarissa kohdattiin mm. työteliäs pilvimies, avaruushissiyrittäjä sekä Darth Wader. Luovuus ja leikkisyys eivät ainakaan vähennä viestin tehoa.

Tapahtuma oli erinomainen esimerkki onnistuneesta co-branding -projektista!

 

Samankaltaista sisältöä
Digitaalisuus

Virtuaalitapahtumaopas – 10 vinkkiä vaikuttavaan virtuaalitapahtumaan

  Virtuaalitapahtuman avulla voidaan koskettaa, tavoittaa ja vaikuttaa – aivan kuten perinteisen livetapahtumankin avulla. Työkalut ja menetelmät...
Lue lisää
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää
Kuulumisia

Harjoittelija-Saila esittäytyy

Moikka kaikille! Olen tuorein lisäys Tapahtumantekijöiden tiimiin: suoritan työharjoittelua, jonka aloitin tammikuussa. Elän koirani Odinin kanssa ja...
Lue lisää