Going Google with Tieto

Tieto ja Google julkistivat uuden yhteistyönsä tärkeimmille asiakkailleen vakuuttavasti Going Google Roadshow -tapahtumassa.

Tarkasti käsikirjoitetussa seminaarissa kohdattiin mm. työteliäs pilvimies, avaruushissiyrittäjä sekä Darth Wader. Luovuus ja leikkisyys eivät ainakaan vähennä viestin tehoa.

Tapahtuma oli erinomainen esimerkki onnistuneesta co-branding -projektista!

 

Samankaltaista sisältöä
Näkemys

Mikä ihmeen tapahtumaviestintä?

Avasin tässä eräänä päivänä työnkuvaani muuan tutulle, joka vaikutti avoimen hämmästyneeltä siitä, että valtaosa työtunneistani kuluu...
Lue lisää
Kuulumisia

TT-tiimi esittäytyy: Henna Paatola

Hallo alle zusammen! Täällä tapahtumantekijöiden uusin tulokas Henna numero kaksi, työyhteisössä tuttavallisemmin ’HP’. Hyppäsin Tapahtumantekijöiden...
Lue lisää
Näkemys

Sienestyksestä ja ideoinnista

  Rakastan sienestämistä ja rakastan ideointia. Möyriessäni tänään sammalten ja varpujen keskellä suppilovahveroita etsien oivalsin, että nämä kaksi...
Lue lisää