Going Google with Tieto

Tieto ja Google julkistivat uuden yhteistyönsä tärkeimmille asiakkailleen vakuuttavasti Going Google Roadshow -tapahtumassa.

Tarkasti käsikirjoitetussa seminaarissa kohdattiin mm. työteliäs pilvimies, avaruushissiyrittäjä sekä Darth Wader. Luovuus ja leikkisyys eivät ainakaan vähennä viestin tehoa.

Tapahtuma oli erinomainen esimerkki onnistuneesta co-branding -projektista!

 

Samankaltaista sisältöä
Digitaalisuus

Tunteita ruudun tuolla puolen

  Oletko viime kuukausina kokenut suuria tunteita läppärisi ruudun välityksellä? Oletko vaikuttunut, innostunut, liikuttunut, iloinnut? Oletko...
Lue lisää
Digitaalisuus

Virtuaalitapahtumaopas – 10 vinkkiä vaikuttavaan virtuaalitapahtumaan

  Virtuaalitapahtuman avulla voidaan koskettaa, tavoittaa ja vaikuttaa – aivan kuten perinteisen livetapahtumankin avulla. Työkalut ja menetelmät...
Lue lisää
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää