Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?


Löydätkö potentiaaliset asiakkaasi?
Missä kunnossa asiakashallintajärjestelmäsi on? Ostorekistereiden käyttö muuttuu tulevaisuudessa yhä hankalammaksi. Miten käytän hyväkseni inbound-markkinointia asiakasrekisterin kasvattamiseksi oikeilla potentiaalisilla asiakkailla?

Lisää kuumia liidejä!
Tapahtumamarkkinoinnissa keskitytään usein vain tapahtumassa syntyviin kohtaamisiin. Tapahtuma onkin itseoikeutetusti prosessin huippukohta, mutta miten saada koko prosessista tehokkaampi? Oletko ikinä miettinyt miten saisit tavoitettua myös ne potentiaaliset asiakkaat jotka eivät syystä tai toisesta saapuneet tilaisuuteesi?

Avaimet tehokkaampaan tapahtumaprosessiin ovat
- aktiivinen sisällöntuotanto
- kohderyhmän mukaan valitut monipuoliset digitaaliset kanavat sekä
- prosessia tukeva markkinoinnin automaatio.
 

Samankaltaista sisältöä
Näkemys

Tekoäly – ihanuus vai kamaluus tapahtuma-alalla?

Tekoäly on viime vuosina noussut keskeiseksi teemaksi monilla aloilla, eikä tapahtuma-ala ole poikkeus. Mutta onko tekoälystä enemmän hyötyä vai...
Lue lisää
Vastuullisuus

Good Travel Seal -vastuullisuussertifikaatti

Tapahtumantekijät on saanut Good Travel Seal -vastuullisuussertifikaatin! Good Travel Seal on kestävää kehitystä turismi-, matkailualalla ja muilla...
Lue lisää
Arvot

Tapahtumantekijöiden arvot: Tuloksentekijä

Vastuunkantaja, Myötäeläjä, Tuloksentekijä, Tiennäyttäjä - Nämä ovat Tapahtumantekijöiden toimintaa ohjaavat arvot, jotka nyt puemme myös sanoiksi. ...
Lue lisää