Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?


Löydätkö potentiaaliset asiakkaasi?
Missä kunnossa asiakashallintajärjestelmäsi on? Ostorekistereiden käyttö muuttuu tulevaisuudessa yhä hankalammaksi. Miten käytän hyväkseni inbound-markkinointia asiakasrekisterin kasvattamiseksi oikeilla potentiaalisilla asiakkailla?

Lisää kuumia liidejä!
Tapahtumamarkkinoinnissa keskitytään usein vain tapahtumassa syntyviin kohtaamisiin. Tapahtuma onkin itseoikeutetusti prosessin huippukohta, mutta miten saada koko prosessista tehokkaampi? Oletko ikinä miettinyt miten saisit tavoitettua myös ne potentiaaliset asiakkaat jotka eivät syystä tai toisesta saapuneet tilaisuuteesi?

Avaimet tehokkaampaan tapahtumaprosessiin ovat
- aktiivinen sisällöntuotanto
- kohderyhmän mukaan valitut monipuoliset digitaaliset kanavat sekä
- prosessia tukeva markkinoinnin automaatio.
 

Samankaltaista sisältöä
Kokemus

Eventum Crapula

Eventum Crapula  ts. Tapahtumakrapula on terminä varmasti kovin tuttu tapahtuma-alan ammattilaisille, ja tähän aikaan vuodesta termi onkin usein myös...
Lue lisää
Näkemys

Mikä ihmeen tapahtumaviestintä?

Avasin tässä eräänä päivänä työnkuvaani muuan tutulle, joka vaikutti avoimen hämmästyneeltä siitä, että valtaosa työtunneistani kuluu...
Lue lisää
Kuulumisia

TT-tiimi esittäytyy: Henna Paatola

Hallo alle zusammen! Täällä tapahtumantekijöiden uusin tulokas Henna numero kaksi, työyhteisössä tuttavallisemmin ’HP’. Hyppäsin Tapahtumantekijöiden...
Lue lisää