Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?


Löydätkö potentiaaliset asiakkaasi?
Missä kunnossa asiakashallintajärjestelmäsi on? Ostorekistereiden käyttö muuttuu tulevaisuudessa yhä hankalammaksi. Miten käytän hyväkseni inbound-markkinointia asiakasrekisterin kasvattamiseksi oikeilla potentiaalisilla asiakkailla?

Lisää kuumia liidejä!
Tapahtumamarkkinoinnissa keskitytään usein vain tapahtumassa syntyviin kohtaamisiin. Tapahtuma onkin itseoikeutetusti prosessin huippukohta, mutta miten saada koko prosessista tehokkaampi? Oletko ikinä miettinyt miten saisit tavoitettua myös ne potentiaaliset asiakkaat jotka eivät syystä tai toisesta saapuneet tilaisuuteesi?

Avaimet tehokkaampaan tapahtumaprosessiin ovat
- aktiivinen sisällöntuotanto
- kohderyhmän mukaan valitut monipuoliset digitaaliset kanavat sekä
- prosessia tukeva markkinoinnin automaatio.
 

Samankaltaista sisältöä
Kuulumisia

Event design – hyvin muotoiltuja kohtaamisia

Sulje silmäsi ja palauta mieleesi, mitä tunsit, kun osallistuit erityisen hyvin muotoiltuun tapahtumaan. ”Tiedät, missä olet ja miksi. Tiedät joka...
Lue lisää
Näkemys

Paras tapahtumapaikka - 7 vinkkiä tapahtumapaikan valintaan

Tapahtumapaikan tai -tilan valinta on monimutkainen kombo, jossa on monen monta huomioon otettavaa muuttujaa. Alla Tapahtumantekijöiden seitsemän...
Lue lisää
Kuulumisia

Tapahtumantekijöiden määrä kasvoi jälleen!

Alla esittelyssä vuoden alussa rekryämämme huipputrio, vastaavat tuottajat Annika ja Päivi sekä tapahtumakoordinaattori Toni. Nämä tuoreet...
Lue lisää