Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?


Löydätkö potentiaaliset asiakkaasi?
Missä kunnossa asiakashallintajärjestelmäsi on? Ostorekistereiden käyttö muuttuu tulevaisuudessa yhä hankalammaksi. Miten käytän hyväkseni inbound-markkinointia asiakasrekisterin kasvattamiseksi oikeilla potentiaalisilla asiakkailla?

Lisää kuumia liidejä!
Tapahtumamarkkinoinnissa keskitytään usein vain tapahtumassa syntyviin kohtaamisiin. Tapahtuma onkin itseoikeutetusti prosessin huippukohta, mutta miten saada koko prosessista tehokkaampi? Oletko ikinä miettinyt miten saisit tavoitettua myös ne potentiaaliset asiakkaat jotka eivät syystä tai toisesta saapuneet tilaisuuteesi?

Avaimet tehokkaampaan tapahtumaprosessiin ovat
- aktiivinen sisällöntuotanto
- kohderyhmän mukaan valitut monipuoliset digitaaliset kanavat sekä
- prosessia tukeva markkinoinnin automaatio.
 

Samankaltaista sisältöä
Digitaalisuus

Tunteita ruudun tuolla puolen

  Oletko viime kuukausina kokenut suuria tunteita läppärisi ruudun välityksellä? Oletko vaikuttunut, innostunut, liikuttunut, iloinnut? Oletko...
Lue lisää
Digitaalisuus

Virtuaalitapahtumaopas – 10 vinkkiä vaikuttavaan virtuaalitapahtumaan

  Virtuaalitapahtuman avulla voidaan koskettaa, tavoittaa ja vaikuttaa – aivan kuten perinteisen livetapahtumankin avulla. Työkalut ja menetelmät...
Lue lisää
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää