Lisää tehoa tapahtumaprosessiin

Markkinointi on murroksessa ja myös tapahtumat mediana muuttuvat. Yleinen trendi on, että tilaisuuksiin on yhä vaikeampi saada sitoutuneita osallistujia. Millä keinoilla pystytään tehostamaan koko tapahtumaprosessia?


Löydätkö potentiaaliset asiakkaasi?
Missä kunnossa asiakashallintajärjestelmäsi on? Ostorekistereiden käyttö muuttuu tulevaisuudessa yhä hankalammaksi. Miten käytän hyväkseni inbound-markkinointia asiakasrekisterin kasvattamiseksi oikeilla potentiaalisilla asiakkailla?

Lisää kuumia liidejä!
Tapahtumamarkkinoinnissa keskitytään usein vain tapahtumassa syntyviin kohtaamisiin. Tapahtuma onkin itseoikeutetusti prosessin huippukohta, mutta miten saada koko prosessista tehokkaampi? Oletko ikinä miettinyt miten saisit tavoitettua myös ne potentiaaliset asiakkaat jotka eivät syystä tai toisesta saapuneet tilaisuuteesi?

Avaimet tehokkaampaan tapahtumaprosessiin ovat
- aktiivinen sisällöntuotanto
- kohderyhmän mukaan valitut monipuoliset digitaaliset kanavat sekä
- prosessia tukeva markkinoinnin automaatio.
 

Samankaltaista sisältöä
Kuulumisia

Kati Sorjanen on Tapahtumantekijät Oy:n uusi toimitusjohtaja

  Tapahtumantekijät Oy:n hallitus on nimittänyt KTM Kati Sorjasen uudeksi toimitusjohtajaksi 1.3.2022 alkaen. Yrityksen toimitusjohtajana sen...
Lue lisää
Kuulumisia

Tapahtumantekijät Oy täyttää 30 vuotta!

  Tapahtumantekijät Oy perustettiin helmikuussa, tasan 30 vuotta sitten. Sitä ennen tapahtumia oli tuotettu jo viiden vuoden ajan osana...
Lue lisää
Tapahtuma-alan trendit

Virtuaalitapahtumista hybriditapahtumiin

Haastattelin virtuaali- ja livetapahtumien eroavaisuuksista meidän Saria, koska hänellä on takanaan 17 vuotta kokemusta tapahtumien maailmasta ja...
Lue lisää