Osallistujakokemuksen muotoilu on tapahtuma-alan uusi musta

Tapahtuman design ei tarkoita kutsun layoutia, tapahtumatilan visuaalisia ratkaisuja tai brändinäkyvyyttä. Tapahtuma on ainutkertainen kokemus, joka rakentuu ihmisistä. Me tapahtuma-alan ammattilaisina pyrimme luomaan kokemuksia, jotka ovat vaikuttavia, elämyksellisiä ja vuorovaikutteisia. Kokemuksia, jotka muuttavat ihmisiä.

Kun tapahtumaa muotoillaan, kun luodaan sen ainutkertainen design, muotoillaan osallistujakokemusta. Osallistujakokemus on tapahtuma-alan uusi musta – megatrendi, joka vaikuttaa kaikkeen.

Tieto Oyj:lle toteuttamamme kick off –tapahtuma Praguematism edustaa poikkeuksellisen hyvää designia. German Design Council myönsi tapahtumalle ehdokkuuden German Design Awards –kilpailussa, joka on yksi maailman tunnetuimpia muotoilukilpailuja. Voittajat palkitaan jättimäisillä Ambiente-messuilla Frankfurtissa helmikuussa 2018.

Praguematism-tapahtumaan luotiin uusi konsepti BOXWAY®, joka mullisti tietolaisten osallistujakokemuksen. Kaksipäiväisen tapahtuman aikana otettiin valtava loikka sisäisessä transformaatioprosessissa ja konkreettisesti murskattiin sisäiset siilot. Osallistujakokemuksen muotoilu on avain tämän mittakaavan tuloksiin.

Kun seuraavan kerran pohdit pääsi puhki, miten saavuttaisit tapahtumalle asetetut tavoitteet, valitse työkalupakista alan uusi musta – satsaa kaikki paukut osallistujakokemuksen muotoiluun!

Praguematism-tapahtuma ja siihen luotu uusi tapahtumakonseptimme BOXWAY® on saanut jo lukuisia palkintoja. Viime vuoden lokakuussa BOXWAY® voitti kansainvälisen Eubea-kilpailun Meeting Design –kategorian. Lisäksi se voitti kotimaisen Evento Awards –kilpailun Henkilöstötapahtuma -sarjan ja tuli hopealle kansainvälisessä Eventex Awards –kilpailussa Best Corporate Event –kategoriassa.

German Design Award

Samankaltaista sisältöä
Digitaalisuus

Tunteita ruudun tuolla puolen

  Oletko viime kuukausina kokenut suuria tunteita läppärisi ruudun välityksellä? Oletko vaikuttunut, innostunut, liikuttunut, iloinnut? Oletko...
Lue lisää
Digitaalisuus

Virtuaalitapahtumaopas – 10 vinkkiä vaikuttavaan virtuaalitapahtumaan

  Virtuaalitapahtuman avulla voidaan koskettaa, tavoittaa ja vaikuttaa – aivan kuten perinteisen livetapahtumankin avulla. Työkalut ja menetelmät...
Lue lisää
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää