Tapahtumantekijät on Intohimoinen yritys 2016

Suomalainen käyttää harvoin sanaa "intohimoinen". Vaikka Koskelan Jussi tunsi varmasti sekä vimmaista intoa että polttavaa himoa raivatessaan pappilan suota pelloksi, tuskin kenelläkään tulisi mielenkään kuvata häntä intohimoiseksi.

Sanakirja määrittelee intohimon tavalla, joka istuu paremmin suomalaiseen mielenlaatuun: intohimo on pysyvää, voimakasta halua. Tällaista on myös Tapahtumantekijöiden intohimo.

Pysyvä

Ei käy kieltäminen, etteikö mukana olisi ollut myös valtavasti paloa ja vimmaa, kun kolme Turun kauppakorkeakoulun kasvattia löivät kuokkansa suomalaisten kohtaamisten suohon 80-luvulla ja alkoivat alan pioneereina määrätietoisesti muokata sitä. He ovat luotsanneet yrityksen läpi synkkien lamavuosien, huumaavien nousukausien ja teknologisen murroksen luoden uudenlaisia kohtaamisten muotoja ja löytäen mahdollisuuksia sieltä, mistä muut eivät ole osanneet niitä etsiä. Nyt, lähes 25 vuotta ja tuhansia tapahtumia myöhemmin, Tapahtumantekijät on vakavarainen ja menestyvä tapahtumatoimisto.

Voimakas

Tapahtumantekijät on pieni toimisto, joka tekee suuria asioita. Se on rakentanut rakkaalle isänmaalleen 90-vuotisjuhlat, vihkinyt juhlallisesti käyttöön kansallisesti merkittäviä kohteita, kuten Oikoradan, Allegro-junan ja Vuosaaren sataman ja sen suurin yksittäinen asiakas on ollut Kiinan kansantasavalta. Tapahtumantekijät on voittanut kotimaisia ja kansanvälisiä tapahtuma-alan kilpailuja sekä rakentanut asiakassuhteita, jotka ovat kestäneet katkeamatta yli 20 vuotta. Samaan aikaan se on elänyt todeksi suurta visiotaan: rakentanut intohimoisesti kohtaamisia, jotka muuttavat ihmisiä ja maailmaa.

Halu

Tapahtumantekijöiden intohimo on sen työntekijöiden intohimojen summa. Jokainen tapahtumantekijä suhtautuu työhönsä omistautuvasti ja kehittää osaamistaan joka ikinen päivä. Ei käskystä, vaan halusta. Universumin ytimessä on asiakas, jonka vuoksi tapahtumantekijät ylittävät esteet ja luovat rohkeasti uusia maailmoja. Halu saavuttaa asiakkaan tavoitteet on niin voimakas, että se saa tapahtumantekijät venymään äärisuorituksiin, vuosi toisensa jälkeen. Tapahtumantekijät kun viihtyvät toistensa kanssa poikkeuksellisen hyvin – työsuhteiden keskimääräinen kesto on yli 15 vuotta, mikä on nopeatempoisella alalla todella harvinaista.

Tapahtumantekijät on Intohimoinen yritys 2016.

Intohimoinen yritys 2016 –kampanja nostaa esiin yrityksiä, joiden toiminnassa intohimo näkyy ja kuuluu. Jakamalla näitä tarinoita monistetaan intohimoista yrittämisen meininkiä, joka osaltaan vauhdittaa Suomen työelämää ja yritystoimintaa uuteen nousuun. Kampanjaa koordinoi Savonlinnan Oopperajuhlat yhteistyökumppaneinaan Nuorkauppakamarit, Tekes ja Perheyritysten liitto.

IY_merkki_rbg.png

Samankaltaista sisältöä
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää
Kuulumisia

Harjoittelija-Saila esittäytyy

Moikka kaikille! Olen tuorein lisäys Tapahtumantekijöiden tiimiin: suoritan työharjoittelua, jonka aloitin tammikuussa. Elän koirani Odinin kanssa ja...
Lue lisää
Kokemus

Eventum Crapula

Eventum Crapula  ts. Tapahtumakrapula on terminä varmasti kovin tuttu tapahtuma-alan ammattilaisille, ja tähän aikaan vuodesta termi onkin usein myös...
Lue lisää