Tehoa tapahtumiin - aamiaisseminaari

Kohtaamiset ovat vaikuttavin markkinoinnin keino. Mutta miten saada tapahtumiin enemmän osallistujia ja miten saada enemmän kuumia liidejä kohtaamisten kautta?

Järjestimme 6.5.2014 Tehoa tapahtumiin -aamiaisseminaarin, jossa kävimme läpi sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota tapahtumien näkökulmasta. Sisältömarkkinoinnista oli puhumassa Sari Aapola (Keynotes Oy) ja markkinoinnin automaatiosta Emma Storbacka (Avaus Oy). Toimitusjohtajamme Jyrki Litmanen puhui tapahtumien tehostamisesta hyvien sisältöjen ja monikanavaisuuden avulla.

Samankaltaista sisältöä
Osallistujakokemus

Aktivoitumisopas: Näin vaikutat ja verkostoidut virtuaalitapahtumassa

Pidin webinaariesityksen otsikon teemasta ja kysyin tapahtuman aluksi osallistujilta, kokevatko he vaikuttamisen ja verkostoitumisen...
Lue lisää
Näkemys

Onko virtuaalitapahtuma kannattava sijoitus?

”Ei meidän kannata satsata hienoon studioon, moderaattoriin ja käsikirjoitukseen, koska saamme samat tulokset, kun toteutamme tämän itse Teamsissa.” 
Lue lisää
Digitaalisuus

Tunteita ruudun tuolla puolen

  Oletko viime kuukausina kokenut suuria tunteita läppärisi ruudun välityksellä? Oletko vaikuttunut, innostunut, liikuttunut, iloinnut? Oletko...
Lue lisää