Tehoa tapahtumiin - aamiaisseminaari

Kohtaamiset ovat vaikuttavin markkinoinnin keino. Mutta miten saada tapahtumiin enemmän osallistujia ja miten saada enemmän kuumia liidejä kohtaamisten kautta?

Järjestimme 6.5.2014 Tehoa tapahtumiin -aamiaisseminaarin, jossa kävimme läpi sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota tapahtumien näkökulmasta. Sisältömarkkinoinnista oli puhumassa Sari Aapola (Keynotes Oy) ja markkinoinnin automaatiosta Emma Storbacka (Avaus Oy). Toimitusjohtajamme Jyrki Litmanen puhui tapahtumien tehostamisesta hyvien sisältöjen ja monikanavaisuuden avulla.

Samankaltaista sisältöä
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää
Kuulumisia

Harjoittelija-Saila esittäytyy

Moikka kaikille! Olen tuorein lisäys Tapahtumantekijöiden tiimiin: suoritan työharjoittelua, jonka aloitin tammikuussa. Elän koirani Odinin kanssa ja...
Lue lisää
Kokemus

Eventum Crapula

Eventum Crapula  ts. Tapahtumakrapula on terminä varmasti kovin tuttu tapahtuma-alan ammattilaisille, ja tähän aikaan vuodesta termi onkin usein myös...
Lue lisää