Tehoa tapahtumiin - aamiaisseminaari

Kohtaamiset ovat vaikuttavin markkinoinnin keino. Mutta miten saada tapahtumiin enemmän osallistujia ja miten saada enemmän kuumia liidejä kohtaamisten kautta?

Järjestimme 6.5.2014 Tehoa tapahtumiin -aamiaisseminaarin, jossa kävimme läpi sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota tapahtumien näkökulmasta. Sisältömarkkinoinnista oli puhumassa Sari Aapola (Keynotes Oy) ja markkinoinnin automaatiosta Emma Storbacka (Avaus Oy). Toimitusjohtajamme Jyrki Litmanen puhui tapahtumien tehostamisesta hyvien sisältöjen ja monikanavaisuuden avulla.

Samankaltaista sisältöä
Digitaalisuus

Tunteita ruudun tuolla puolen

  Oletko viime kuukausina kokenut suuria tunteita läppärisi ruudun välityksellä? Oletko vaikuttunut, innostunut, liikuttunut, iloinnut? Oletko...
Lue lisää
Digitaalisuus

Virtuaalitapahtumaopas – 10 vinkkiä vaikuttavaan virtuaalitapahtumaan

  Virtuaalitapahtuman avulla voidaan koskettaa, tavoittaa ja vaikuttaa – aivan kuten perinteisen livetapahtumankin avulla. Työkalut ja menetelmät...
Lue lisää
Näkemys

Vastuullisuus on megatrendi myös tapahtuma-alalla

Messukeskus julkaisi juuri tapahtumamarkkinoinnin tuoreen trendiraportin. Asiakkuusjohtajamme Kati Sorjanen sai kunnian olla mukana tässä...
Lue lisää