Tehoa tapahtumiin - aamiaisseminaari

Kohtaamiset ovat vaikuttavin markkinoinnin keino. Mutta miten saada tapahtumiin enemmän osallistujia ja miten saada enemmän kuumia liidejä kohtaamisten kautta?

Järjestimme 6.5.2014 Tehoa tapahtumiin -aamiaisseminaarin, jossa kävimme läpi sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota tapahtumien näkökulmasta. Sisältömarkkinoinnista oli puhumassa Sari Aapola (Keynotes Oy) ja markkinoinnin automaatiosta Emma Storbacka (Avaus Oy). Toimitusjohtajamme Jyrki Litmanen puhui tapahtumien tehostamisesta hyvien sisältöjen ja monikanavaisuuden avulla.

Samankaltaista sisältöä
Kokemus

Eventum Crapula

Eventum Crapula  ts. Tapahtumakrapula on terminä varmasti kovin tuttu tapahtuma-alan ammattilaisille, ja tähän aikaan vuodesta termi onkin usein myös...
Lue lisää
Näkemys

Mikä ihmeen tapahtumaviestintä?

Avasin tässä eräänä päivänä työnkuvaani muuan tutulle, joka vaikutti avoimen hämmästyneeltä siitä, että valtaosa työtunneistani kuluu...
Lue lisää
Kuulumisia

TT-tiimi esittäytyy: Henna Paatola

Hallo alle zusammen! Täällä tapahtumantekijöiden uusin tulokas Henna numero kaksi, työyhteisössä tuttavallisemmin ’HP’. Hyppäsin Tapahtumantekijöiden...
Lue lisää