Ässäpäivä 2013-2022


Asiakas: S-ryhmä

Palvelu: Tapahtuman suunnittelu ja kokonaistuotanto

Web_assastudio_2022-5930_rajaus4_2_2

Ässäpäivä on S-ryhmän marketkaupan vuosittainen tapahtuma tavarantoimittajien ylimmälle johdolle. Tapahtuman tavoitteena on käydä aktiivista dialogia tärkeän kohderyhmän kanssa sekä viestiä S-ryhmän ajankohtaisista teemoista.

Olemme saaneet olla mukana rakentamassa ja kehittämässä tätä ainutlaatuista tapahtumaa sen alkumetreiltä lähtien, jo kymmenen vuoden ajan. Tapahtumakonseptia on kehitetty ja muovattu aktiivisesti, jotta se on vastannut mahdollisimman tehokkaasti asiakkaamme tarpeisiin, tavoitteisiin ja maailman muutoksiin.

Tapahtuma on tällä hetkellä kaksipäiväinen: ensimmäinen päivä sisältää kaksi hybriditapahtumaa eri kohderyhmille ja toinen päivä sisältää yhdeksän virtuaalista teemakokonaisuutta eri kohderyhmille. Molemmat päivät ovat erittäin vuorovaikutteisia. Hybriditapahtumapäivä sisältää seminaarin lisäksi messualueen sekä illallistilaisuuden.

Tapahtumaan osallistuu yli 1500 tavarantoimittajaa. Käsin valituista kutsuvieraista yli 70 % osallistuu tapahtumaan, eli osallistujien sitoutuminen tapahtumaan on erittäin korkea. Tapahtuman no-show-% eli ne, ketkä ilmoittautuivat, mutta eivät saapuneet paikalle, on saatu rajattua viime vuosina noin 6–7 % tasoon. Kohderyhmän rajaus huomioiden – kutsuvieraina on vain tavarantoimittajien ylintä johtoa – tämä taso on poikkeuksellisen alhainen. Osallistujien sitoutumista on nostettu määrätietoisesti laadukkaalla ja oikea-aikaisella viestinnällä, tapahtuman osallistumismuotojen joustavuudella sekä korkeatasoisella sisällöllä. 

Tapahtuman tulokset ovat olleet joka vuosi erittäin korkealla tasolla. Tapahtuman onnistuminen kokonaisuutena, tapahtuman hyödyllisyys ja omaan työhön saatu lisäarvo on arvioitu aina keskiarvolla 4,1–4,6 (asteikko 1–5).

Web_Ässäpäivä2021_

Web_assastudio_2022-5938_2

Web_assapaiva19_IMG_20191104_105816_2

 

Eventex All Stars

Kuulumme tapahtumatoimistojen huippujen All Stars -ryhmään.

Eventex Awards

2.sija, 
Best Brand Engagement
Event -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma 
Tiedon Valo 2016

GDA

Winner,
Event-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism

Evento Awards

1.sija, Henkilöstötapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism

Evento Awards

Finalisti, Henkilöstötapahtuma-kategoria
St1:n tapahtuma St1 Päivä

Evento Awards

Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
S-Ryhmän tapahtuma Saman pöydän ääressä

Evento Awards

Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo 2016

Eventex Awards

2.sija,
Best Corporate
Event -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism

Eventex Awards

4.sija,
Best Event -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism

Yli 200 kilpailuhakemusta kategoriassa

EuBea

1.sija,
Meeting Design -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism

Ensimmäinen suomalaisen toimiston saavuttama voitto EuBea-kilpailussa. 

Eventex Awards

3.sija,
Event of the year -pääkategoria
St1:n tapahtuma St1 Päivä

Evento Awards

Finalisti, Henkilöstötapahtuma-kategoria
St1:n tapahtuma St1 Päivä

Eventex Awards

1.sija,
Best Brand Conference -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo
Ensimmäinen suomalaisen toimiston saavuttama voitto Eventex Awards -kilpailussa.

Eventex Awards

3.sija,
Event of the year
-pääkategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo

Eventex Awards

2.sija,
Best Conference
-kategoria 
Valtioneuvoston kanslian tapahtuma Avoin Suomi

Evento Awards

Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo

Evento Awards

Finalisti, 
Yritystapahtuma-kategoria
Valtioneuvoston kanslian tapahtuma Avoin Suomi

Eventex Awards

1.sija,
Yritystapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n ja Googlen tapahtuma Going Google with Tieto

Ota meihin yhteyttä, niin laitamme organisaatiosi tapahtuma-asiat kuntoon.

Oli kyseessä sitten tapahtuma tai konseptointi, olemme mielellämme avuksi.

tapahtuma@tapahtumantekijat.fi