Tilaaja: yritys, julkinen organisaatio tai yhdistys
Kohderyhmä: asiakkaat, potentiaaliset asiakkaat, henkilökunta, media, yhteistyökumppanit, muu ulkoinen sidosryhmä
Tavoite: tarkasti määritelty tavoite, johon tapahtuman avulla pyritään
Viesti: sanoma, jonka halutaan piirtyvän jokaisen osallistujan muistiin
Toiminto: markkinointi, viestintä, myynti, HR, kehitys, yhteiskuntasuhteet tai muu tärkeä ydintoiminto
Budjetti: määritelty budjettiraami ja toteutuksen taso – VIP, hyvälaatuinen vai mahdollisimman kustannustehokas
Muoto: seminaari, konferenssi, lanseeraus, avajaiset, juhla, gaala, kiertue, vuosijuhla, kick off, messut, kilpailu, näiden yhdistelmä tai joku muu originelli muoto
Aistit: Tapahtuma mahdollistaa kohtaamisen kaikkien aistien voimalla. Valitun aistipaletin on oltava mietitty kokonaisuus, joka vastaa tapahtuman ydintavoitetta.
Osallistaminen / aktivointi: Ihminen kokee voimakkaammin asiat, joihin itse pääsee vaikuttamaan ja osallistumaan. Tapahtuma mahdollistaa monimuotoisen osallistamisen, niin teknisin, sosiaalisin kuin fyysisin keinoin.
Järki: Tapahtuma mahdollistaa ainutlaatuisen ja ainutkertaisen hetken välittää haluttu viesti rajatulle, hyvin vastaanottavaiselle ryhmälle. Ihminen janoaa tietoa ja käytännön työkaluja omaan arkeensa. Valitsemalla oikean sanoman oikeaan aikaan, vaikutus voi olla merkittävä.
Tunne: Loppupeleissä tunne on se alkukantainen voima, joka ohjaa ihmistä. Voimakkaimman muistijäljen saa luotua juuri tunteiden kautta. Kohtaaminen synnyttää aina tunteen ja hyvin suunniteltuna tuohon muodostuvaan tunteeseen on mahdollista vaikuttaa.
Yritystapahtuma mahdollistaa monipuolisen vaikuttamisen myötä monipuolisten tulosten saavuttamisen, mm. seuraavilla alueilla:
Oli kyseessä sitten tapahtuma tai konseptointi, olemme mielellämme avuksi.
Kuulumme tapahtumatoimistojen huippujen All Stars -ryhmään.
2.sija,
Best Brand Engagement
Event -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma
Tiedon Valo 2016
Winner,
Event-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism
1.sija, Henkilöstötapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism
Finalisti, Henkilöstötapahtuma-kategoria
St1:n tapahtuma St1 Päivä
Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
S-Ryhmän tapahtuma Saman pöydän ääressä
Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo 2016
2.sija,
Best Corporate
Event -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism
4.sija,
Best Event -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism
Yli 200 kilpailuhakemusta kategoriassa
1.sija,
Meeting Design -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Praguematism
Ensimmäinen suomalaisen toimiston saavuttama voitto EuBea-kilpailussa.
3.sija,
Event of the year -pääkategoria
St1:n tapahtuma St1 Päivä
Finalisti, Henkilöstötapahtuma-kategoria
St1:n tapahtuma St1 Päivä
1.sija,
Best Brand Conference -kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo
Ensimmäinen suomalaisen toimiston saavuttama voitto Eventex Awards -kilpailussa.
3.sija,
Event of the year
-pääkategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo
2.sija,
Best Conference
-kategoria
Valtioneuvoston kanslian tapahtuma Avoin Suomi
Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n tapahtuma Tiedon Valo
Finalisti,
Yritystapahtuma-kategoria
Valtioneuvoston kanslian tapahtuma Avoin Suomi
1.sija,
Yritystapahtuma-kategoria
Tieto Oyj:n ja Googlen tapahtuma Going Google with Tieto
Helsingin toimisto
Annankatu 29 A 25
00100 Helsinki