Tiedon Valo –tapahtumabrändi on jo huikean ikäinen: 22 vuotta. Olemme saaneet olla mukana tässä timantinkovassa ja alati uudistuvassa tapahtumassa sen koko historian ajan. Vuonna 2018 tapahtuman konseptia muutettiin merkittävästi: tapahtumapaikkana olivat Tiedon uudet ja upeat toimitilat Keilaniemessä ja lisäksi kohderyhmää fokusoitiin vielä aikaisempaakin tiukemmin – kutsulistalle valikoitiin vain suurimpien asiakkaiden ylin johto.
Ennakkoluulottomalla asenteella, tinkimättömällä työllä ja innovatiivisuudella perinteikkäästä tapahtumabrändistä kuoriutui uudenlainen, tarkasti kohdennettu ja äärimmäisen tuloksellinen tapahtuma.
"Working with Tapahtumantekijät Oy is always a pleasure and our collaboration with them (Tieto and Tapahtumantekijät) has been going on for more than 20 years.
Last month, we had our prestigious customer event - Tiedon Valo, and Tapahtumantekijät once again exceeded our expectations in producing this event.
The event was fantastic, produced exceptionally well and the attention to detail by Tapahtumantekijät Oy team was exemplary. We managed to host over 200 key customers in Finland, with almost each and every customer rating it as one of the best customer events this year.
With Tapahtumantekijät Oy leading the event, we only had to focus on hosting customers and closing deals, while Tapahtumantekijät team took care of the rest."
-Raghunath Koduvayur, Head of Marketing (2018), TSM and Strategic Marketing, Tieto Oyj