Täysin uudistettu kauppakeskus- ja hotellikompleksi Wiklund avattiin näkyvästi ja näyttävästi turkulaisille kuluttajille ja vaikuttajille kesällä 2019.
Avajaiskampanjalle luotiin tarina:
”Uusi Wiklund on Turun sydän”. Tarinaa käytettiin johdonmukaisesti ja laaja-alaisesti kaikessa markkinoinnissa, viestinnässä ja sisällössä.
Avajaiskampanjaan sisältyi 600 henkilön suljettu kutsuvierastapahtuma sekä kaikille avoimet kolmipäiväiset avajaiset, joihin osallistui yhteensä 60.000 juhlijaa.
Avajaisten toteutustapa erosi merkittävästi perinteisistä kauppakeskuksen avajaisista. Konseptissa yhdistettiin vaikuttajamarkkinointia, houkuttelevia live-esiintyjiä sekä keynote-puhujia tyylikkäästi eteneväksi ja tarkasti käsikirjoitetuksi tarinaksi.
Lue lisää:
Janni Hussin blogiteksti avajaisista
Liemessä-blogin avajaisvuorokausi
Jotain maukasta -blogin ajatuksia