WSP Finlandin koko henkilökunta, noin 700 henkilöä, kutsuttiin virtuaalisesti yhteen viettämään pikkujouluja. Viihteellinen WSP Talk Show tarjosi henkilökunnalle naurua, heittäytymistä ja ilon kyyneleitä. Tarkasti käsikirjoitettu, vauhdikas, osallistava ja teknisesti huipputasoinen show yhdisti osallistujat ympäri Suomen.
Tavoitteena oli kiittää, palkita ja yhdistää henkilökuntaa haastavana pandemia-aikana. Tavoite saavutettiin erinomaisesti: tapahtuman osallistujien aktiivisuus, tunnelma ja palaute oli loistavaa. Tapahtuman onnistumisen kannalta avainasemassa oli WSP:n omien esiintyjien heittäytyminen. Rohkeus, läsnäolo ja positiivinen tunnelma välittyivät suorana kotikatsomoihin.
Asiakkaamme kommentit tapahtumasta:
”Poikkeusajat saivat meidät kokeilemaan jotain uutta henkilöstön palkitsemiseksi ja kiittämiseksi vuoden lopussa. Suunnittelimme ja toteutimme virtuaalisen tapahtuman Tapahtumantekijöiden kanssa. Ammattilaiset ideoivat sisältöä ja saivat meidätkin pysymään tiukassa aikataulussa.
Mukana ollut johtomme sekä tilaisuutta seurannut henkilöstömme on antanut kiitosta korkealuokkaisesta toteutuksesta, jossa mukana olijoiden hyvä fiilis välittyi myös ruudun toiselle puolelle.”
Mira Iso-Markku
markkinointi- ja viestintäjohtaja, WSP Finland