Tapahtumatutka

Tutkailemme blogissamme tapahtumia eri näkökulmista.

Uskallatko ravita nälkäisiä sieluja?

Kirjoittanut Kati Sorjanen, julkaistu 18.9.2018 10:57

Kuva: 42 North / Unsplash

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Elämyksellisyys, Osallistujakokemus, Asiakaskokemus

Laatikosta ja vähän sen ulkopuoleltakin – rohkea tapahtumakonseptimme palkittiin jälleen

Kirjoittanut Taina Martikainen, julkaistu 6.2.2017 11:33

Osallistuimme tänä vuonna kolmatta kertaa kansainväliseen Eventex Awards -tapahtumakilpailuun, jossa palkitaan parhaat yritys- ja kuluttajatapahtumat eri puolilta maailmaa.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Boxway, Tapahtuman sisältö, Osallistaminen, Asiakaskokemus, Eventex Awards, Referenssit, Tuloksellisuus

"This is not a box" - BOXWAY pitch talk

Kirjoittanut Tapahtumantekijät, julkaistu 20.10.2016 23:38


Arttu Kallio and Kati Sorjanen walk to the stage carrying a plain white cardboard box.

- Hi! My name is Kati, this is my colleague Arttu, and this is not a box.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: EuBea, Boxway, Tapahtuman sisältö, Osallistaminen, Asiakaskokemus

Rohkeus räjäyttää ROI-pankin

Kirjoittanut Arttu Kallio, julkaistu 15.3.2016 12:07



Muistan elävästi, kuinka eräänä päivänä 90-luvun alussa seisoin Rovaniemen uimahallin hyppytornin viiden metrin tasolla ja tuijotin sinistä syvyyttä allani.  Tunsin kavereideni jännittyneet katseet selässäni ja kuulin, kuinka isoveljeni kuiskasi: ”hyppää”. Nostin katseeni, ja astuin reunan yli.

Lue lisää
2 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Referenssit, Evento Awards, Eventex Awards, Osallistaminen, Asiakaskokemus, Tuloksellisuus

Muutoskohtaamisia

Kirjoittanut Arttu Kallio, julkaistu 14.1.2016 15:18

 

Kaksi viikkoa on kulunut Suomen suurimmasta kick offista, uudenvuoden aatosta. Raketit on ammuttu, skumpat hörpätty ja uskoa tulevaan valettu ihan kirjaimellisesti tinojen muodossa.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Tapahtuman sisältö, Asiakaskokemus

Aito ensisijainen kokemus

Kirjoittanut Jyrki Litmanen, julkaistu 7.12.2015 17:32

Hesarin lokakuun viiniarvostelussa ranskalainen punaviini Glugal Côtes du Rhône 2011 sai parhaat arvostelut, 5 tähteä. Kävin kysymässä sitä Alkosta. Luonnollisesti kaikki oli myyty loppuun. Myyjä kertoi, että uusi erä, 122 pulloa, tulee parin päivän päästä heidän liikkeeseensä.  Kävin ostamassa kehutun tuotteen ja maistelin sitä viikonloppuna vaimoni kanssa. Eipä ollut mielestäni viiden tähden arvoinen. Kävin parin viikon päästä uudelleen Alkossa ja kuinka sattuikaan – tuote oli jäänyt hyllyyn. Moni oli ollut samaa mieltä kanssani. Aito ensisijainen kokemus on aina syvempi kun sanomalehdestä luettu mielipide.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Asiakaskokemus

Tapahtuma-alan trendimittarin tulokset

Kirjoittanut Tapahtumantekijät, julkaistu 26.11.2015 13:51

 

Kysyimme tapahtuma-alan vaikuttajilta, mitkä ovat alan kuumimmat ja kiinnostavimmat trendit tällä hetkellä. Vastaajat nostivat esiin todella suuren määrän erilaisia suuntauksia – 30 erilaista trendiä sai ääniä kyselyssämme. Oheisessa kuvassa trendipallojen koko kuvastaa niiden saamaa äänimäärää. Vaikka trendien monimuotoisuus oli silmiinpistävä piirre tuloksissa, voidaan silti nostaa esiin yksi selkeä megatrendi: asiakaskokemus.

Lue lisää
0 kommenttia - Osallistu keskusteluun

Kategoriat: Tapahtuman sisältö, Osallistaminen, Asiakaskokemus, Tapahtuma-alan trendit

Lue lisää palveluistamme