Missä on tapahtuman pihvi?

Kaikille tapahtumien kanssa tekemisissä oleville alkaa pikkuhiljaa olla selvää, että tapahtuma on media, ja että tapahtuman tarkoituksena on välittää valittu viesti valitulle kohderyhmälle. Mutta missä on tapahtuman pihvi?

Tapahtuman pihvi on jotain muuta kuin viesti. Viesti on se, joka näkyy ja kuuluu ulospäin, ja joka halutaan välittää osallistujalle. Pihvi on asian ydin eli tapahtuman sisältö.

Tapahtuman sisältö pitää rakentaa niin, että se tukee kaikin tavoin valittua viestiä. Eihän pihvi ei ole hampurilaisessakaan vähäpätöinen asia. Oikeastaan hampurilainen ilman pihviä ei ole hampurilainen. Pihvejä tietysti on erilaisia - yhdessä tuottamassamme tapahtumassa pihviksi muodostuikin yllättäen peruna!

Meidän tehtävämme tapahtumamarkkinoinnin ammattilaisina on yhteistyössä asiakkaamme kanssa kristallisoida viesti ja taputella pihvi kuntoon eli suunnitella tapahtuman sisältö.

Tapahtuman pihvin pitää olla mehukas, jotta osallistujat saadaan houkuteltua paikalle. Pihvin pitää olla laadukas, jotta osallistujat pitävät siitä. Ja aivan erityisen tärkeää on, että pihvistä jää hyvä jälkimaku.

Samankaltaista sisältöä
Kuulumisia

Mutta missä on JJ? Takaisin kotona.

Olin TT:llä töissä jo aiemmin harjoittelijana, assistenttina, koordinaattorina ja tuottajana vuosina 2000-2009. Tätä oppimispolkua matkatessa koin ja...
Lue lisää
Kuulumisia

Uusi harjoittelijamme Miro esittäytyy

Monien muiden Tapahtumantekijät-tiimiin tiensä löytäneiden lailla, alkoi Mironkin polku tapahtumateollisuuden parissa Haaga-Helian...
Lue lisää
Kuulumisia

Kati Sorjanen on Tapahtumantekijät Oy:n uusi toimitusjohtaja

  Tapahtumantekijät Oy:n hallitus on nimittänyt KTM Kati Sorjasen uudeksi toimitusjohtajaksi 1.3.2022 alkaen. Yrityksen toimitusjohtajana sen...
Lue lisää