Missä on tapahtuman pihvi?

Kaikille tapahtumien kanssa tekemisissä oleville alkaa pikkuhiljaa olla selvää, että tapahtuma on media, ja että tapahtuman tarkoituksena on välittää valittu viesti valitulle kohderyhmälle. Mutta missä on tapahtuman pihvi?

Tapahtuman pihvi on jotain muuta kuin viesti. Viesti on se, joka näkyy ja kuuluu ulospäin, ja joka halutaan välittää osallistujalle. Pihvi on asian ydin eli tapahtuman sisältö.

Tapahtuman sisältö pitää rakentaa niin, että se tukee kaikin tavoin valittua viestiä. Eihän pihvi ei ole hampurilaisessakaan vähäpätöinen asia. Oikeastaan hampurilainen ilman pihviä ei ole hampurilainen. Pihvejä tietysti on erilaisia - yhdessä tuottamassamme tapahtumassa pihviksi muodostuikin yllättäen peruna!

Meidän tehtävämme tapahtumamarkkinoinnin ammattilaisina on yhteistyössä asiakkaamme kanssa kristallisoida viesti ja taputella pihvi kuntoon eli suunnitella tapahtuman sisältö.

Tapahtuman pihvin pitää olla mehukas, jotta osallistujat saadaan houkuteltua paikalle. Pihvin pitää olla laadukas, jotta osallistujat pitävät siitä. Ja aivan erityisen tärkeää on, että pihvistä jää hyvä jälkimaku.

Samankaltaista sisältöä
Tapahtuma-alan trendit

Virtuaalitapahtumista hybriditapahtumiin

Haastattelin virtuaali- ja livetapahtumien eroavaisuuksista meidän Saria, koska hänellä on takanaan 17 vuotta kokemusta tapahtumien maailmasta ja...
Lue lisää
Kuulumisia

Tapahtumantekijät panostaa kongresseihin

Tapahtumantekijät Oy on tuottanut erilaisia kohtaamisia jo kohta 30 vuotta ja tunnetaan parhaiten laadukkaista ja palkituista b2b...
Lue lisää
Kuulumisia

365 vuorokautta poikkeustilaa

Aika on kummallinen käsite. Lapselle vuosi on valtavan pitkä aika, kun taas aikuiselta se viuhuu ohi usein vuosi toisensa jälkeen aiempaa nopeammin,...
Lue lisää