Lisää sitoutuneita osallistujia B2B-tapahtumaan sisältömarkkinoinnilla

Kilpailu tapahtumiin osallistuvista potentiaalisista asiakkaista kiristyy, no show -prosentit kasvavat. Miten tuoda omaa tapahtumaa paremmin esille kilpailluilla markkinoilla? Sisältömarkkinointia, monikanavaisuutta ja markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä saat lisää sitoutuneita ja potentiaalisia asiakkaita tapahtumaasi.

Sisältömarkkinointi on tapahtuman markkinoinnin keskiössä

● Sisältömarkkinointi on asiakaspalvelua ja sen pitää tuoda lisäarvoa asiakkaan liiketoimintaan.

● Kiinnostavalla sisällöllä myyt tapahtumaasi.

● Jokainen organisaatio on oman alansa asiantuntija ja osa sisällöntuotannosta on syytä pitää in-house –toimintona.

● Ilmaisen tiedonjaon kulttuuri on hyväksyttävä.

Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen tapahtuman markkinoinnissa

Suunnitelmallisen sisällöntuotannon avulla tapahtuma on helposti löydettävissä eri kanavissa. Kohderyhmän kanssa käydyllä kaksisuuntaisella keskustelulla tapahtumasta pystytään rakentamaan ennakkoon houkutteleva ja kiinnostava.

"Sisältömarkkinointi on kiinnostavan ja relevantin tiedon jakamista."

 

Samankaltaista sisältöä
Kuulumisia

Mutta missä on JJ? Takaisin kotona.

Olin TT:llä töissä jo aiemmin harjoittelijana, assistenttina, koordinaattorina ja tuottajana vuosina 2000-2009. Tätä oppimispolkua matkatessa koin ja...
Lue lisää
Kuulumisia

Uusi harjoittelijamme Miro esittäytyy

Monien muiden Tapahtumantekijät-tiimiin tiensä löytäneiden lailla, alkoi Mironkin polku tapahtumateollisuuden parissa Haaga-Helian...
Lue lisää
Kuulumisia

Kati Sorjanen on Tapahtumantekijät Oy:n uusi toimitusjohtaja

  Tapahtumantekijät Oy:n hallitus on nimittänyt KTM Kati Sorjasen uudeksi toimitusjohtajaksi 1.3.2022 alkaen. Yrityksen toimitusjohtajana sen...
Lue lisää