Lisää sitoutuneita osallistujia B2B-tapahtumaan sisältömarkkinoinnilla

Kilpailu tapahtumiin osallistuvista potentiaalisista asiakkaista kiristyy, no show -prosentit kasvavat. Miten tuoda omaa tapahtumaa paremmin esille kilpailluilla markkinoilla? Sisältömarkkinointia, monikanavaisuutta ja markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä saat lisää sitoutuneita ja potentiaalisia asiakkaita tapahtumaasi.

Sisältömarkkinointi on tapahtuman markkinoinnin keskiössä

● Sisältömarkkinointi on asiakaspalvelua ja sen pitää tuoda lisäarvoa asiakkaan liiketoimintaan.

● Kiinnostavalla sisällöllä myyt tapahtumaasi.

● Jokainen organisaatio on oman alansa asiantuntija ja osa sisällöntuotannosta on syytä pitää in-house –toimintona.

● Ilmaisen tiedonjaon kulttuuri on hyväksyttävä.

Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen tapahtuman markkinoinnissa

Suunnitelmallisen sisällöntuotannon avulla tapahtuma on helposti löydettävissä eri kanavissa. Kohderyhmän kanssa käydyllä kaksisuuntaisella keskustelulla tapahtumasta pystytään rakentamaan ennakkoon houkutteleva ja kiinnostava.

"Sisältömarkkinointi on kiinnostavan ja relevantin tiedon jakamista."

 

Samankaltaista sisältöä
Tapahtuma-alan trendit

Virtuaalitapahtumista hybriditapahtumiin

Haastattelin virtuaali- ja livetapahtumien eroavaisuuksista meidän Saria, koska hänellä on takanaan 17 vuotta kokemusta tapahtumien maailmasta ja...
Lue lisää
Kuulumisia

Tapahtumantekijät panostaa kongresseihin

Tapahtumantekijät Oy on tuottanut erilaisia kohtaamisia jo kohta 30 vuotta ja tunnetaan parhaiten laadukkaista ja palkituista b2b...
Lue lisää
Kuulumisia

365 vuorokautta poikkeustilaa

Aika on kummallinen käsite. Lapselle vuosi on valtavan pitkä aika, kun taas aikuiselta se viuhuu ohi usein vuosi toisensa jälkeen aiempaa nopeammin,...
Lue lisää