Lisää sitoutuneita osallistujia B2B-tapahtumaan sisältömarkkinoinnilla

Kilpailu tapahtumiin osallistuvista potentiaalisista asiakkaista kiristyy, no show -prosentit kasvavat. Miten tuoda omaa tapahtumaa paremmin esille kilpailluilla markkinoilla? Sisältömarkkinointia, monikanavaisuutta ja markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä saat lisää sitoutuneita ja potentiaalisia asiakkaita tapahtumaasi.

Sisältömarkkinointi on tapahtuman markkinoinnin keskiössä

● Sisältömarkkinointi on asiakaspalvelua ja sen pitää tuoda lisäarvoa asiakkaan liiketoimintaan.

● Kiinnostavalla sisällöllä myyt tapahtumaasi.

● Jokainen organisaatio on oman alansa asiantuntija ja osa sisällöntuotannosta on syytä pitää in-house –toimintona.

● Ilmaisen tiedonjaon kulttuuri on hyväksyttävä.

Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen tapahtuman markkinoinnissa

Suunnitelmallisen sisällöntuotannon avulla tapahtuma on helposti löydettävissä eri kanavissa. Kohderyhmän kanssa käydyllä kaksisuuntaisella keskustelulla tapahtumasta pystytään rakentamaan ennakkoon houkutteleva ja kiinnostava.

"Sisältömarkkinointi on kiinnostavan ja relevantin tiedon jakamista."

 

Samankaltaista sisältöä
Arvot

Tapahtumantekijöiden arvot: Tuloksentekijä

Vastuunkantaja, Myötäeläjä, Tuloksentekijä, Tiennäyttäjä - Nämä ovat Tapahtumantekijöiden toimintaa ohjaavat arvot, jotka nyt puemme myös sanoiksi. ...
Lue lisää
Arvot

Tapahtumantekijöiden arvot: Myötäeläjä

Vastuunkantaja, Myötäeläjä, Tuloksentekijä, Tiennäyttäjä - Nämä ovat Tapahtumantekijöiden toimintaa ohjaavat arvot, jotka nyt puemme myös sanoiksi. ...
Lue lisää
Arvot

Tapahtumantekijöiden arvot: Vastuunkantaja

Vastuunkantaja, Myötäeläjä, Tuloksentekijä, Tiennäyttäjä – Nämä ovat Tapahtumantekijöiden toimintaa ohjaavat arvot, jotka nyt puemme myös sanoiksi. ...
Lue lisää